اخبار و اطلاعات جامع سینما

به خبرنامه به روز و تخصصی سینما خوش آمدید

سرقت اطلاعات بانکی ۲۰۰۰ شهروند با چند کیلو میوه!


ایران تودی / البرز فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند 20 میلیارد نفری که به بهانه فروش میوه اقدام به پخش 20 میلیارد تقلبی در سراسر کشور کردند ، خبر داد. سردار عباسعلی محمدی گفت: پس از مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس FATA فردیس برای برداشت حساب های بانکی خود در حالی …

سرقت اطلاعات بانکی ۲۰۰۰ شهروند با چند کیلو میوه! https://iranian-today.ir/سرقت-اطلاعات-بانکی-۲۰۰۰-شهروند-با-چند-ک/ ایران تودی Mon, 25 Jan 2021 19:04:52 0000 حوادث https://iranian-today.ir/سرقت-اطلاعات-بانکی-۲۰۰۰-شهروند-با-چند-ک/ ایران تودی / البرز فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند 20 میلیارد نفری که به بهانه فروش میوه اقدام به پخش 20 میلیارد تقلبی در سراسر کشور کردند ، خبر داد. سردار عباسعلی محمدی گفت: پس از مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس FATA فردیس برای برداشت حساب های بانکی خود در حالی …

ایران تودی / البرز فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند 20 میلیارد نفری که به بهانه فروش میوه اقدام به پخش 20 میلیارد تقلبی در سراسر کشور کردند ، خبر داد.

سردار عباسعلی محمدی گفت: پس از مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس FATA فردیس برای برداشت حساب های بانکی خود در حالی که کارت بانکی داشتند ، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایران تودی ، وی گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد که برداشت ها بصورت آنلاین نبوده و متخلفان با استفاده از روش اسکیمر کارت بانکی را از حساب متخلفان خارج کرده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با بررسی حساب مالباختگان مشخص شد که این پول به حساب مشخصی واریز شده و حدود دو میلیارد ریال از صندوق برداشت و برای خرید طلا از یک طلافروشی هزینه شده است. یکی از استانهای جنوبی

سردار محمد خاطرنشان كرد كه بلافاصله حكم دادگاه را دريافت كرد و توانست دو نفر را در ارتباط با همكاري كارشناسان پليس FATA از شهر فرديس ، كارشناسان پليس FATA استان دستگير كند و حساب آنها از اعتبارات حدود شش ميلياردي مسدود شد ریال

یک مقام ارشد پلیس گفت که پس از تحویل به پلیس FATA در فردیس و بازجویی ، متهمان که به کپی 2000 کارت بانکی در کشور اعتراف کردند ، به عضویت کلاهبرداران اسکیمو به رهبری یک سرکرده باند اشاره کردند. این یک کپی از کارت های بانکی است و متعلق به کلاهبرداران اسکیمو در استان های مختلف است و توسط دادگاه ها و مجریان قانون محاکمه می شود و اکنون در حال فرار است.

سردار محمدی گفت: براساس اظهارات متهمان دستگیر شده و تجزیه و تحلیل كارشناسان پلیس مشخص شد كه همرزمان متهم اصلی پس از دستگیری به سایر استان ها فرار كرده و پس از مدتی باند جدیدی در شهرهای دیگر تشكیل شده است. روش و کپی کارتهای شهروندان.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پس از اقدامات گسترده پلیس ، محل نگهداری مظنون اصلی پرونده ، رهبر یک باند بزرگ اسکیمر در کشور در تهران شناسایی و مظنون در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد. تجهیزات و کارتهای قابل استفاده مجدد آماده انتشار هستند.

وی گفت: متهم دستگیر شده با اشاره به تشکیل باند جدید در یکی از حومه شهر تهران برای پوشش فروش میوه با کامیون پیکان ، اعتراف کرد که قبلاً یک میوه فروشی در فردیس اجاره کرده بود. وی کارت های بانکی شهروندان را کپی کرده و از حساب آنها پول برداشت می کند.

سردار محمدیان گفت: کارشناسان پلیس فتا پس از گرفتن دادگاه به هر مکانی در اطراف تهران اعزام شدند و در هفت عملیات غافلگیرانه هفت نفر از اعضای گروه را دستگیر و یک کامیون پیکان و یک دستگاه ژست در مخفیگاه های افراد مذکور پیدا کردند. “

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: متهمان به جرم لک زدن 2000 شهروند در سراسر کشور به مبلغ 20 میلیارد ریال اعتراف کردند و ضمن تشریح جزئیات این کلاهبرداری ها به اجاره مغازه ، میوه دهی در مکانی شلوغ یا استفاده از مینی بوس کاغذی اعتراف کردند. برای فروش میوه. و با کپی کردن کارت های مشتری فریب خورده است.

وی گفت: مظنونان برای اینکه نامشان فاش نشود کارت های بانکی افراد مختلف را گرفته و افراد را به اسم تجارت از طریق وب سایت والان فریب داده و وجوه برداشت شده را به عنوان طعمه ای برای پولشویی کثیف استفاده کردند. آنها هر دو ماه یکبار مخفیگاه خود را تغییر نمی دادند.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه تاکنون 200 مالباخته شناسایی شده و تلاش برای شناسایی بقیه ادامه دارد ، از شهروندان خواست که کارت های خود را شخصاً به دستگاه کارت خوان بکشند و رمز ورود و کل سرمایه خود را وارد کنند. ضرر در صورت دسترسی غیر مجاز.

انتهای پیام


[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 9 بهمن 1399 ] [ 1:15 ] [ Fantastic team ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]