اخبار و اطلاعات جامع سینما

به خبرنامه به روز و تخصصی سینما خوش آمدید

قیمت خانه در کشورهای اروپایی چقدر است؟


مهاجرت امروزه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بشر تبدیل شده است. مهاجرت برای ایجاد شرایط بهتر همیشه با مسائل کار و مسکن همراه بوده است. به گزارش سرگرمی برای همه ، “سرگرمی برای همه” بعدا نوشت: “اروپا ، دومین قاره کوچک در جهان ، دارای 50 کشور وابسته مستقل است. روسیه ، آلمان و …

قیمت خانه در کشورهای اروپایی چقدر است؟ https://fun4all.ir/قیمت-خانه-در-کشورهای-اروپایی-چقدر-است؟/ سرگرمی برای همه Fri, 23 Apr 2021 00:57:00 0000 عمومی https://fun4all.ir/قیمت-خانه-در-کشورهای-اروپایی-چقدر-است؟/ مهاجرت امروزه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بشر تبدیل شده است. مهاجرت برای ایجاد شرایط بهتر همیشه با مسائل کار و مسکن همراه بوده است. به گزارش سرگرمی برای همه ، “سرگرمی برای همه” بعدا نوشت: “اروپا ، دومین قاره کوچک در جهان ، دارای 50 کشور وابسته مستقل است. روسیه ، آلمان و …

مهاجرت امروزه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بشر تبدیل شده است. مهاجرت برای ایجاد شرایط بهتر همیشه با مسائل کار و مسکن همراه بوده است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، “سرگرمی برای همه” بعدا نوشت: “اروپا ، دومین قاره کوچک در جهان ، دارای 50 کشور وابسته مستقل است. روسیه ، آلمان و ترکیه سه کشور پرجمعیت اروپا هستند – به ترتیب 144.5 میلیون ، 83 میلیون و 82 میلیون نفر.

طبق آخرین برآوردها ، در سال 2019 ، حدود 2.7 میلیون نفر به شهرهای اروپا نقل مکان کرده اند و طبق آماری که در پایان سال گذشته ارائه شده است ، 23 میلیون نفر ، یا 5.1٪ از جمعیت 447 میلیون نفر در کشورهای اروپایی. خارجی ها آرایش می کنند

سوئیس با داشتن 6/24 درصد از اتباع خارجی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند ، جذاب ترین مکان برای مهاجران از تمام کشورهای اروپایی تاکنون بوده است. با این وجود این سومین کشور گران قیمت برای خرید خانه در اروپا است و متوسط ​​قیمت هر متر مربع در این کشور 13280 یورو است.

اتریش با داشتن 4/14 درصد از کل مهاجران به سرزمین اصلی اروپا ، دومین کشور مهاجرپذیر در اروپا است. با این حال ، اتریش همچنین پنجمین کشور در اروپا است که متوسط ​​قیمت خانه در آن بسیار بالا است. متوسط ​​قیمت هر متر مربع در این کشور 9609 یورو است.

آلمان سومین کشور پرجمعیت در اروپا است که 10.5٪ از کل مهاجران خارجی در سرزمین اصلی اروپا را تشکیل می دهد. متوسط ​​قیمت خانه در آلمان در مقایسه با کشورهای اروپایی متوسط ​​است و متوسط ​​قیمت هر متر مربع در این کشور 5907 یورو است.

اسپانیا با داشتن 5/9 درصد از مهاجران خارجی این قاره ، چهارمین مهاجران در اروپا را به خود اختصاص داده است. متوسط ​​قیمت هر متر مربع خانه در این کشور 4978 یورو است و این کشور یکی از کشورهای اروپایی است که متوسط ​​قیمت آپارتمان در آن متوسط ​​است.

انگلیس پنجمین کشور مهاجرپذیر در اروپا است که 8.6٪ از مهاجران خارجی را تشکیل می دهد. انگلیس با متوسط ​​قیمت خانه 21،179 یورو برای هر متر مربع ، دومین کشور گران اروپا است.

گرانترین کشور اروپایی برای خرید خانه موناکو است؛ موناکو که به طور رسمی عنوان موناکو را دریافت کرد ، دومین کشور کوچک در جهان ، یکی از گران ترین کشورهای جهان است. متوسط ​​قیمت هر متر مربع خانه در این کشور 44،522 یورو است.

مولداوی ، به طور رسمی جمهوری مولداوی ، کشوری محصور در خشکی در اروپای شرقی است که از غرب با رومانی و از شرق با اوکراین همسایه است. ارزان ترین خانه ها در اروپا است و متوسط ​​قیمت خانه در هر متر مربع 965 یورو است.

دومین کشور ارزان اروپا برای خرید خانه ، مقدونیه شمالی است ، کشوری که در شبه جزیره بالکان در جنوب شرقی اروپا محصور در خشکی است. متوسط ​​قیمت خانه در هر متر مربع در این کشور 1144 یورو است و پس از آن مونته نگرو که سومین کشور ارزان در اروپا برای خرید خانه است و متوسط ​​قیمت هر متر مربع در این کشور 1400 یورو است.

انتهای پیام:


[ بازدید : 196 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 5 ارديبهشت 1400 ] [ 6:11 ] [ Fantastic team ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]