اخبار و اطلاعات جامع سینما

به خبرنامه به روز و تخصصی سینما خوش آمدید

کلنگ زنی ساختمان پروژه بایگانی راکد ملی ایران در شهرستان پردیس


به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه در استان تهران؛ در این مراسم اشرف بروجردی ، رئیس کتابخانه اسناد ملی ایران ، عبدالعظیم رضایی ، فرماندار پردیس ، سید مهدی هدایت ، مدیر اجرایی شرکت مهندسی پردیس و چند معاون مدیر کتابخانه اسناد ملی ایران نیز حضور داشتند. در ابتدای این مراسم فرماندار پردیس با تشریح …

کلنگ زنی ساختمان پروژه بایگانی راکد ملی ایران در شهرستان پردیس https://fun4all.ir/کلنگ-زنی-ساختمان-پروژه-بایگانی-راکد-مل/ سرگرمی برای همه Tue, 27 Apr 2021 12:44:17 0000 استان ها https://fun4all.ir/کلنگ-زنی-ساختمان-پروژه-بایگانی-راکد-مل/ به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه در استان تهران؛ در این مراسم اشرف بروجردی ، رئیس کتابخانه اسناد ملی ایران ، عبدالعظیم رضایی ، فرماندار پردیس ، سید مهدی هدایت ، مدیر اجرایی شرکت مهندسی پردیس و چند معاون مدیر کتابخانه اسناد ملی ایران نیز حضور داشتند. در ابتدای این مراسم فرماندار پردیس با تشریح …

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه در استان تهران؛ در این مراسم اشرف بروجردی ، رئیس کتابخانه اسناد ملی ایران ، عبدالعظیم رضایی ، فرماندار پردیس ، سید مهدی هدایت ، مدیر اجرایی شرکت مهندسی پردیس و چند معاون مدیر کتابخانه اسناد ملی ایران نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم فرماندار پردیس با تشریح وضعیت اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی این شهرستان گفت: “جمعیت شهر 600000 نفر است. اگر برنامه ریزی صحیح انجام شود ، در همه مناطق مشکلاتی وجود خواهد داشت.

فرماندار پردیس توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی را از اولویت های بسیار جدی مجموعه توسعه شهری دانست. “ارتقا Cultural فرهنگی و اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با استفاده از ظرفیت های منطقه ای و ملی در برنامه های ماست و با توجه به اینکه بالاترین سطح سواد در منطقه برای دانشگاه است ، و ظرفیت و ظرفیت بالقوه زیادی در شهر وجود دارد. ، زمینه خوبی برای امور فرهنگی: اجتماعی ایجاد کرده است.

وی گفت: رضا ساخت ساختمان بایگانی سازمان اسناد ملی ایران را به عنوان یک مکان فرهنگی و تاریخی این شهر نقطه عطف دانست. دانش آموزان ، حضور ، تعامل و گفتگو. ” محققان و افراد باید علاقه مند شوند تا همه بتوانند از این ارزشهای گسترده تاریخی کشور بهره مند شوند.

اشرف بروجردی ، رئیس کتابخانه ملی بایگانی ایران ، در این مراسم تأکید کرد که همه ما در تلاش هستیم که میراث گرانبهایی را برای آینده به جا بگذاریم تا آنها بتوانند با هم از هویت خود مطلع شوند. ایجاد یک بایگانی راکد به شما امکان می دهد اسناد را ذخیره کرده و به نسل های بعدی منتقل کنید تا آنها بتوانند از آن نهایت استفاده را ببرند.

بروجردی با حمایت معاون اسناد و کتابخانه های ملی پارلمان و همچنین فرماندار پردیس و مدیر اجرایی شرکت عمران شهری پردیس به ساخت و ساز این ساختمان ادامه داد. این شهر ارزیابی و اضافه شد. “ما امیدواریم که این ساختمان بتواند در اسرع وقت به بهره برداری برسد. با کمک شرکای سخت کوش و علاقه مند کتابخانه اسناد ملی ، این ساختمان به یک مرکز مهم تبدیل خواهد شد.”

حسینعلی امیر ، نایب رئیس مجلس ، همچنین این اسناد را حافظه ملت ، “هویت تاریخی” خواند. “گاهی اوقات از دست دادن یا از بین بردن یک سند می تواند منجر به اجتماعی ، امنیتی یا حتی درگیری بین نژادها شود و از اولویت و اهمیت بالایی برخوردار هستند ، و در کشور ما گام خوبی در این زمینه برداشته شده است ، که ممکن است شامل آموزش بایگانی و اسناد باشد در دانشگاه ها

امیر ادامه داد. “حدود 85٪ از ساختمانهای بایگانی راکد در جهان از استانداردهای مناسبی برخوردار نیستند ، اما تحقیقاتی که در مورد مکان و طراحی این ساختمان انجام شده است ، نوید ساخت یک ساختمان استاندارد از طریق بایگانی دیجیتال ، بایگانی های هوشمند را می دهد.”

در بخشی دیگر از سخنرانی ، نایب رئیس مجلس به انتخابات آینده اشاره کرد و گفت. “دولت تدبیر و امید را به کشور داد در شرایطی که چندین قطعنامه علیه ما وجود داشت ، شرایط ملی و داخلی بسیار دشواری ایجاد شد ، اما با حمایت و تاکتیک های رهبر معظم انقلاب و همچنین تلاش های رئیس جمهور و دولت سایه با مصوبه ای که کمتر درباره آن بحث شده است از کشور برداشته شد.

او ادامه داد. “در ماههای آخر دولت ، ما در حال مذاکره در مورد مذاکرات بین المللی برای بازگشت برجام هستیم ، ما در حال سازماندهی پروژه ها ، برنامه ها و برنامه های دولت هستیم ، در این شرایط ما از انتخابات رئیس جمهور ، شورای بزرگان استقبال خواهیم کرد ، این عدالت می خواهد. ” در انتقادات از دولت باید جنبه های عدالت و انتقاد منصفانه در ادبیات اخلاقی و از دیدگاه مبانی اسلامی در نظر گرفته شود.

امیر اشاره کرد. این عادلانه نیست که دولت حملات گسترده تبلیغاتی را انجام دهد ، در بعضی موارد به برنامه های دشمنان رژیم صهیونیستی بپیوندد ، و به اهداف برسد ، زیرا دولت ها وارد کار خود می شوند و کار خود را تمام می کنند ، این اسلامی است. نظام و کشور با خون شهدا. و بر اساس ایثار شهدا استوار است ؛ ثابت است که باید با اقتدار پایدار بماند ، و هر رقابت سیاسی باید در چارچوب اصول اخلاقی ، انقلاب و گفتمان امام انجام شود. زیر سال بردن از خمینی و رهبر و دستاوردهای دولت ، به معنای زیر سال بردن همه دستاوردهای جمهوری اسلامی است.

معاون رئیس جمهور افزود. “نگرانی رئیس جمهور و دولت حسن حاکمیت کشور ، آسایش مردم ، معیشت و رفاه است که با تمام محدودیت های موجود دنبال می شود ، و ما منتقدین انتظار داریم که رقبای سیاسی دولت این موارد را در نظر بگیرند مسائل “

امیر گفت. دولت نه تنها رئیس جمهور و کابینه است ، بلکه همه مردم – خادمانی که در مناطق مختلف کشور اسلامی خدمت می کنند – آیا دولت برای انجام بهتر وظایف خود نیاز به تشویق دارد و رادیو و تلویزیون – این نقش موثری ایفا می کند و مردم انتظار دارند آنها می گویند اگر منصفانه باشد ، سازمان باید پول نقد دریافت کند ، و در عین حال خدمات دولتی را نیز ارائه می دهد.

او افزود. “امیدواریم که نمایندگان اقشار مختلف مردم در انتخابات شرکت کنند ، زیرا تجربه نشان داده است که وقتی مردم به پای صندوق های رای می روند ، دشمنان ما ناامید خواهند شد. پیشنهاد می شود اگر بین کاندیداهای ریاست جمهوری بحث تلویزیونی شود ، نمایندگانی وجود خواهند داشت “از طرف رئیس جمهور حضور داشته باشید تا بتوانید ابهامات را برطرف کنید ، به س ،الات پاسخ دهید ، زیرا این س canال می تواند یکی از م oneلفه هایی باشد که می تواند مشارکت در انتخابات را افزایش دهد.

21:

25:

24:

0:

22:

23:


[ بازدید : 187 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 ] [ 21:19 ] [ Fantastic team ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]