اخبار و اطلاعات جامع سینما

به خبرنامه به روز و تخصصی سینما خوش آمدید

ماهیت اصلی مناطق آزاد باید شکوفا شود/ ساخت مسکن ملی و ارزان در کیش کلید خورد


به گزارش اخبار استانی کیش: رئیس و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش حمیدرضا مومنی در این مراسم گفت: با راهکارهای عملی باید قدم هایی برداشته شود تا بخش خصوصی با قوت و قدرت بیشتری در صحنه حاضر شود و اجازه دهید شورای عمومی را ترک کنیم و بازگشت رایگان سازمان های سایت به موقعیت اصلی …

سایت مرجع :
ماهیت اصلی مناطق آزاد باید شکوفا شود/ ساخت مسکن ملی و ارزان در کیش کلید خورد

ماهیت اصلی مناطق آزاد باید شکوفا شود/ ساخت مسکن ملی و ارزان در کیش کلید خورد https://local-news.ir/ماهیت-اصلی-مناطق-آزاد-باید-شکوفا-شود-سا/ اخبار استانی Fri, 23 Apr 2021 12:19:42 0000 اخبار استانی https://local-news.ir/ماهیت-اصلی-مناطق-آزاد-باید-شکوفا-شود-سا/

به گزارش اخبار استانی کیش: رئیس و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش حمیدرضا مومنی در این مراسم گفت: با راهکارهای عملی باید قدم هایی برداشته شود تا بخش خصوصی با قوت و قدرت بیشتری در صحنه حاضر شود و اجازه دهید شورای عمومی را ترک کنیم و بازگشت رایگان سازمان های سایت به موقعیت اصلی …

سایت مرجع :
ماهیت اصلی مناطق آزاد باید شکوفا شود/ ساخت مسکن ملی و ارزان در کیش کلید خورد

به گزارش اخبار استانی کیش: رئیس و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش حمیدرضا مومنی در این مراسم گفت: با راهکارهای عملی باید قدم هایی برداشته شود تا بخش خصوصی با قوت و قدرت بیشتری در صحنه حاضر شود و اجازه دهید شورای عمومی را ترک کنیم و بازگشت رایگان سازمان های سایت به موقعیت اصلی خود و انجام وظایف خود به خوبی.

وی با تأکید بر اینکه باید از منطقه آزاد کیش در توسعه سایر مناطق آزاد کشور به منظور تأمین منابع مالی به عنوان یک الگوی موفق استفاده شود ، ادامه داد: موفقیت این منطقه آزاد با مشارکت قوی فعالان اقتصادی بخش خصوصی .

مشاور رئیس مناطق آزاد گفت: امروز بودجه یکی از موضوعات اساسی برای همه مناطق به ویژه برای کارآفرینان بخش خصوصی است ، خوشبختانه منطقه آزاد کیش در این زمینه نتیجه خوبی داشته است.

وی افزود: عملکرد منطقه آزاد کیش با استفاده از روش های جدید تأمین مالی می تواند الگوی عملی مناسبی برای سایر مناطق آزاد کشور باشد و برای حل مشکلات منابع مالی سرمایه گذاران باید به بازار سرمایه و بازارهای مالی برویم “

مومنی همچنین جهت گیری برنامه ، دست پاک و اقتدار را به عنوان سه م importantلفه مهم مدیران در مناطق آزاد کشور ذکر و تصریح کرد: یک مدیر نمی تواند بدون برنامه و بر اساس آزمون و خطا کارها را انجام دهد.

به گفته وی ، تعهد اساس اجرای برنامه های توسعه و توسعه است و برای موفقیت در کار ، همکاری با مدیران و زیرمجموعه هایی که شفاف هستند ، ضروری است و با توجه به اینکه بهداشت و پایبندی بسیار مهم است.

دبیر شورای عالی فضاهای آزاد با تأکید بر ضرورت توسعه زیرساخت ها در مناطق آزاد کشور و ارج نهادن به مشتری و کاهش دیوان سالاری اداری ، وی از مدیرکل جدید خواستار حل مشکل زیرساخت های عمده آب و برق در کیش شد. .

اتمام پروژه های نیمه تمام مورد نیاز مردم کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم در مورد لزوم انجام پروژه های نیمه تمام در این جزیره گفت: “انجام این پروژه ها طبق درخواست ساکنان کیش و اصحاب رسانه به طور جدی ادامه خواهد یافت. “

جعفر آهنگران اظهار داشت ، “با حمایت كامل سازمان منطقه آزاد و همكاری بخش خصوصی ، با تسهیل شرایط سفر همه شهروندان به این منطقه آزاد ، رویكرد” کیش برای همه “را اجرا خواهیم كرد.

وی ادامه داد: خروج هواپیمایی کیش از روند خصوصی سازی یکی از مهمترین عوامل برای رونق صنعت گردشگری و رضایت مندی هموطنان است و سرمایه گذاران نیز در این زمینه مایل به نظر می رسند.

نکته اصلی ساخت مسکن ملی و مقرون به صرفه کیش بود

رئیس و مدیرعامل منطقه آزاد کیش همچنین به ساخت مسکن ملی در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: ساخت مسکن ملی و ارزان قیمت در جزیره کیش و بندر آفتاب در دستور کار این سازمان است.

لزوم بازگرداندن 51٪ سهام آب و برق به منطقه آزاد کیش ، نیاز به تسریع در ساخت و بهره برداری از ترمینال جدید فرودگاه کیش ، عدم انتقال آن به سازمان خصوصی سازی خطوط هوایی کیش ، برای تعمیم منطقه موفق کیش تجربیات. هنگامی که این سازمان از ابزارهای مالی در بخش خصوصی استفاده می کرد ، هنگامی که منطقه آزاد کیش شورای منابع و سرمایه گذاری را تشکیل می داد ، توجه بیشتری به پروژه های نیمه تمام ، مدیریت موارد موجود و توسعه و لایروبی بنادر ، از جمله سایر موارد بود. این مورد تأکید جعفر آهنگران بود.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش افزود: با توجه به زیرساخت های اساسی ، باید پاسخگوی متقاضیانی باشیم که از این پس برای فعالیت های سرمایه گذاری و اقتصادی یا گردشگری به کیشرا می آیند.

با همکاری سرمایه گذاران و اتحادیه ها یک کارگروه برای رفع موانع تشکیل دهید

وی با تأکید بر لزوم تکریم مشتری ، خاطرنشان کرد: کارگروه رفع موانعی در سازمان منطقه آزاد کیش تشکیل شده است و گفت: کارگروه نزدیک برای رفع موانع با استفاده از اتحادیه های کیش جزیره کیش و سرمایه گذاران برای رفع موانع تشکیل شده است. .

به گفته آهنگران ، تبدیل شرکت توسعه سرمایه گذاری کیش به یک شرکت سهامی عام یکی از اصلی ترین فعالیت های این سازمان است و با ذکر سهام سهام این شرکت می توان مشکلات زیادی را حل کرد که آینده فعالیت های آن را تضمین می کند.

نقدینگی سازمان منطقه آزاد کیش از 20 تا 30 میلیارد ریال

معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد کیش درباره نقدینگی سازمان بین 30 تا 30 میلیارد یورو و تمایل آن به اجرای پروژه های توسعه در منطقه گفت: این یک موفقیت ارزشمند در توسعه جزیره است.

ناصر آخون خاطرنشان کرد: ایجاد مرکز مالی دریایی ، اجرای برنامه توسعه جامع هندورابی و اجرای بهره برداری مالی چندرشته ای برای ارتباط با بازار سرمایه از برنامه های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش طی 5 سال آینده است .

وی ادامه داد: با امضای توافق نامه های بین المللی مطابق با منافع بین المللی ، می توان با ایجاد و راه اندازی بورس بین المللی سهام ، یک مرکز مالی دریایی در منطقه ایجاد کرد که منجر به تغییر عمده ای در تجارت و معاملات ارزی خواهد شد. کیش جزیره “

عدالت مرکزی مهمترین ویژگی بازیگران در سیستم است

امام جمعه اهل سنت کیش که مهمترین ویژگی کارگزاران نظام عدالت اسلامی است ، تغییر دولتهای مختلف را به عنوان یکی از مشکلات اصلی منطقه آزاد کیش ذکر و تأکید کرد که رشد و توسعه این جزیره باید با این تغییرات متوقف نشوید

یعقوب شمس شیخ ، با بیان دانش خود از مدیر عامل جدید منطقه آزاد کیش با شرایط منطقه ، “مطمئناً آبادانی و توسعه این جزیره زیبا یک هدف مهم و مشترک است که همه ما با هم دنبال خواهیم کرد.”

قابل ذکر است که در پایان این مراسم حمیدرضا مومنی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد از خدمات غلامحسین مظفری تقدیر و جعفر آهنگران را به عنوان رئیس و مدیرعامل کیش فری منصوب کرد. سازمان منطقه

48

سایت مرجع :
ماهیت اصلی مناطق آزاد باید شکوفا شود/ ساخت مسکن ملی و ارزان در کیش کلید خورد


[ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 8 ارديبهشت 1400 ] [ 6:55 ] [ Fantastic team ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]