اخبار و اطلاعات جامع سینما

به خبرنامه به روز و تخصصی سینما خوش آمدید

۴۰ درصد متوفیان کرونایی در تهران


مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا گفت که حدود 40٪ از مراسم تشییع جنازه در تهران بررسی شد. به گزارش ایران تودی ، سعید خال گزارشی از اقدامات انجام شده در مجتمع بهشت ​​زهرا در بازدید سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از مجموعه ارائه داد: بحران کرونا در تاریخ 50 ساله بهشت ​​زهرا (س) بی سابقه …

۴۰ درصد متوفیان کرونایی در تهران https://iranian-today.ir/۴۰-درصد-متوفیان-کرونایی-در-تهران/ ایران تودی Wed, 28 Apr 2021 21:03:39 0000 حوادث https://iranian-today.ir/۴۰-درصد-متوفیان-کرونایی-در-تهران/ مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا گفت که حدود 40٪ از مراسم تشییع جنازه در تهران بررسی شد. به گزارش ایران تودی ، سعید خال گزارشی از اقدامات انجام شده در مجتمع بهشت ​​زهرا در بازدید سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از مجموعه ارائه داد: بحران کرونا در تاریخ 50 ساله بهشت ​​زهرا (س) بی سابقه …

مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا گفت که حدود 40٪ از مراسم تشییع جنازه در تهران بررسی شد.

به گزارش ایران تودی ، سعید خال گزارشی از اقدامات انجام شده در مجتمع بهشت ​​زهرا در بازدید سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از مجموعه ارائه داد: بحران کرونا در تاریخ 50 ساله بهشت ​​زهرا (س) بی سابقه است. ) و کارمندان 14 ماه سختی را پشت سر گذاشتند و به کار سخت خود ادامه دادند.

مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا (س) گفت که از 270000 کورونیایی که در این کشور کشته شدند ، حدود 27500 نفر جان خود را از دست دادند. بهشت ​​زهرا (س) یا 40٪ از کشته شدگان در کرونیا ، تهران. 60٪ دیگر در 30 استان بررسی شد.

طبق آماری از وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا در بهشت ​​زهرا (س) ، مطابقت با پروتکل های بهداشتی در بالاترین سطح مشاهده شد ، کارکنان بهشت ​​زهرا (س) برای کرونا مورد بررسی قرار گرفتند. در 14 ماه گذشته 9 بار .. تاکنون ، 191 کارگر مبتلا به بیماری کرونا قلب تشخیص داده شده اند ، همه بهبود یافته اند.

تأمین مرکز مدیریت بحران بهشت ​​زهرا

به گزارش ایران تودی ، رضا کرمی محمدی ، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران نیز روز دوشنبه در بازدید از مناطق مختلف مجموعه بهشت ​​زهرا اظهار داشت: ما واقعاً به تلاش مدیران و مجموعه بهشت ​​زهرا به ویژه تاجگذاری نیاز داریم متشکرم از روزهای شما پرسنل بهشت ​​زهرا از روزی که تاج گذاری آغاز شده کار سخت و شرایط روانی را تجربه کرده اند و ما از عزیزان خود سپاسگزاریم.

وی ادامه داد: تجربه بهشت ​​زهرا در بحران کرونا تجربه بسیار مفیدی است که سایر کشورها از آن بهره می برند و یک تجربه جهانی است که می تواند در هفتمین مجمع جهانی کاهش خطر بلایا (UNISDR) ارائه شود.

کرمی محمدی با اشاره به تهیه مرکز مدیریت بحران بهشت ​​زهرا گفت: این مرکز به عنوان مرکز پشتیبانی مدیریت بحران در تهران به مرکز فرماندهی عملیات اضطراری ، تجهیزات نظارت پیشرفته و امداد و نجات مجهز می شود و نقش بهتری در بهتر مدیریت. ” به ویژه بهشت ​​زهرا در شهر واقع شده است ، بنابراین دسترسی از طریق جاده ، هوا و راه آهن آسان است.

انتهای پیام


[ بازدید : 172 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 9 ارديبهشت 1400 ] [ 1:45 ] [ Fantastic team ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]