اخبار و اطلاعات جامع سینما

به خبرنامه به روز و تخصصی سینما خوش آمدید

۵۱ هزار نفر از افراد کرونا مثبت نقض قرنطینه کردند


با توجه به شبکه اطلاعات شبکه اطلاعات ، ایراز حریری در یک عنوان امشب گفت که حدود 60٪ از مردم اکنون اقدامات بهداشتی را دنبال می کنند ، اما سطح مطلوب ما 90٪ است. او افزود. “متأسفانه ، کنترل میدانی کافی در دستگاه اجرایی میانی ، تا سطح پایین ، که بخشی از آن به …

۵۱ هزار نفر از افراد کرونا مثبت نقض قرنطینه کردند https://fun4all.ir/۵۱-هزار-نفر-از-افراد-کرونا-مثبت-نقض-قرنط/ سرگرمی برای همه Mon, 26 Apr 2021 01:10:35 0000 عمومی https://fun4all.ir/۵۱-هزار-نفر-از-افراد-کرونا-مثبت-نقض-قرنط/ با توجه به شبکه اطلاعات شبکه اطلاعات ، ایراز حریری در یک عنوان امشب گفت که حدود 60٪ از مردم اکنون اقدامات بهداشتی را دنبال می کنند ، اما سطح مطلوب ما 90٪ است. او افزود. “متأسفانه ، کنترل میدانی کافی در دستگاه اجرایی میانی ، تا سطح پایین ، که بخشی از آن به …

با توجه به شبکه اطلاعات شبکه اطلاعات ،

ایراز حریری در یک عنوان امشب گفت که حدود 60٪ از مردم اکنون اقدامات بهداشتی را دنبال می کنند ، اما سطح مطلوب ما 90٪ است.

او افزود. “متأسفانه ، کنترل میدانی کافی در دستگاه اجرایی میانی ، تا سطح پایین ، که بخشی از آن به دلیل عدم آمادگی زیرساخت های کشور است ، وجود ندارد.”

معاون وزیر بهداشت از مترو به عنوان یکی از مهمترین مکانهای شیوع ویروس نام برد. در فقیرترین روزها ، مترو پایتخت حدود 200000 مسافر را جابجا می کند و در روزهای قرمز تاج گذاری ، این تعداد به حدود 700،000 مسافر می رسد.

او ادامه داد. وی افزود: “یكی از كشورهای آسیایی كه بیشتر درگیر بحث ازدواج است ، مشكل با مترو است و آنها هر روز سه بار ظرفیت قطار مسافری را جابجا می كنند.”

حریرچ با انتقاد از رفتار برخی از شهروندان برای نقض قرنطینه ، گفت: “متأسفانه ، 51000 محکوم مثبت در چند مایلی این مسئله شهر خود را ترک کردند.

او افزود. “در جلسه دیروز کمیته تأمین اجتماعی وزارت امور داخله ، دستورالعمل ها به طور کامل بررسی شد ، تصمیم بر این شد که وزارت بهداشت موارد تخلف را اعلام کند ، پلیس آنها را نظارت کرده و قانون اجرا خواهد شد. «

معاون وزیر بهداشت با اعلام اینکه در برنامه قبلی ، وقتی برای متخلفان جریمه 200 هزار درام جریمه تعیین شد ، برخی افراد محدودیت ها را رعایت نکردند. “بر این اساس ، تصمیم گرفته شد که پول محدود کننده نیست.”

او افزود. وی افزود: “با این حال ، ما در تعیین جریمه ها از قدرت اقتصادی مردم در نظر گرفته ایم ؛ هدف ما نگه داشتن جریمه ها در خانه های آنها است.”

معاون وزیر بهداشت اعلام کرد. مراکز واکسیناسیون که در فضای مجازی تبلیغ می شوند جعلی هستند.


[ بازدید : 191 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 9 ارديبهشت 1400 ] [ 13:48 ] [ Fantastic team ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]