اخبار و اطلاعات جامع سینما

به خبرنامه به روز و تخصصی سینما خوش آمدید

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی


طبق پیام ها شفافتورنتو دنیای ورزش نوشت: تیم فوتبال استقلال صبح پنجشنبه در پنجمین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که دومین بازی این دو تیم در مرحله گروهی است به دلیل امتیازات خود به مصاف الاهلی می رود. ، برای هر دو تیم معنای خاصی دارد. آبی ها در این بازی به …

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی https://fun4all.ir/ترکیب-احتمالی-استقلال-مقابل-الاهلی/ سرگرمی برای همه Tue, 27 Apr 2021 23:41:33 0000 ورزشی https://fun4all.ir/ترکیب-احتمالی-استقلال-مقابل-الاهلی/ طبق پیام ها شفافتورنتو دنیای ورزش نوشت: تیم فوتبال استقلال صبح پنجشنبه در پنجمین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که دومین بازی این دو تیم در مرحله گروهی است به دلیل امتیازات خود به مصاف الاهلی می رود. ، برای هر دو تیم معنای خاصی دارد. آبی ها در این بازی به …

                                                                                                                                                                                                            ترکیبی احتمالی از استقلال در برابر الاهلی

طبق پیام ها شفافتورنتو دنیای ورزش نوشت: تیم فوتبال استقلال صبح پنجشنبه در پنجمین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که دومین بازی این دو تیم در مرحله گروهی است به دلیل امتیازات خود به مصاف الاهلی می رود. ، برای هر دو تیم معنای خاصی دارد.

آبی ها در این بازی به میدان می روند و همزمان تغییرات اجباری را در دستور کار نسبت به بازی قبلی خود انتخاب می کنند.

یکی از مهمترین تغییراتی که فرهاد مجیدی به طور داوطلبانه نسبت به اولین بازی خود مقابل الاهلی انجام خواهد داد ، نحوه قرارگیری در خط میانی است.

آبی پوشان در اولین دیدار برابر الاهلی در مقابل الاهلی در برابر مسعود ریگی و سعید مهری و هافبک های راست و راست تیم ، ملیچ و فرشید اسماعیلی بازی کردند. در نیمه دوم بازی آرش رضوانند جایگزین سعید مهری در مرکز خط میانی شد.

آبی پوشان در بازی دوم خود مقابل الاهلی همچنان از مسعود ریگی در وسط زمین استفاده می کنند اما با توجه به مصدومیت محمد نادری ، مدافع چپ ملیچ ، سعید مهری کمتر به میدان می رود فصل منظم؛ با توجه به عملکرد خوب مهدی مهدی پور در آخرین بازی این تیم مقابل الدحیلی ، می توان مهدی پور را یک جفت سنگریزه در وسط زمین دانست و فرشید اسماعیلی را نیز به همراه آرش رضاوند ، دیگر هافبک مجیدی دانست.

در این صورت ، استقلال در مقایسه با بازی اول برابر الاهلی ، میلیچ را از دفاع راست به دفاع چپ انتقال می دهد و رضواند و مهدی پور را جایگزین مهری و نادری می کند.

اگر این پیش فرض ها درست باشد ، می توان گفت که استقلال مقابل الاهلی برابر رشید مظاهری ، وریا اووری آفوری ، میلیچ ، عارف هو اولامی ، سیاوش یزدانی ، مسعود ریگی ، مهدی مهیداش ، ف. با مهدی آی عدی و ارسلان مطهری بازی خواهد کرد. .

بازی استقلال – الاهلی که نتیجه آن تأثیر بسزایی در سرنوشت این گروه خواهد داشت ، چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه ساعت 16 در اد آیدا برگزار می شود. ساعت 00


[ بازدید : 187 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 10 ارديبهشت 1400 ] [ 18:51 ] [ Fantastic team ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]