اخبار و اطلاعات جامع سینما

به خبرنامه به روز و تخصصی سینما خوش آمدید

سینما در فضای مجازی


با توجه به شبکه اطلاعات شبکه اطلاعات ، مهدی کوهیا ، تهیه کننده فیلم برنامه شهر فرنگ ، گفت. “فضای مجازی قطعاً یک منطقه مناسب است ، خصوصاً در این شرایط ویروس کرونا ، که طبق پیش بینی ها ، حداقل 2 یا 3 سال نمایش آن در سینما دشوار خواهد بود.” تهیه کننده فیلم …

سینما در فضای مجازی https://fun4all.ir/سینما-در-فضای-مجازی/ سرگرمی برای همه Fri, 30 Apr 2021 01:43:01 0000 عمومی https://fun4all.ir/سینما-در-فضای-مجازی/ با توجه به شبکه اطلاعات شبکه اطلاعات ، مهدی کوهیا ، تهیه کننده فیلم برنامه شهر فرنگ ، گفت. “فضای مجازی قطعاً یک منطقه مناسب است ، خصوصاً در این شرایط ویروس کرونا ، که طبق پیش بینی ها ، حداقل 2 یا 3 سال نمایش آن در سینما دشوار خواهد بود.” تهیه کننده فیلم …

با توجه به شبکه اطلاعات شبکه اطلاعات ،

مهدی کوهیا ، تهیه کننده فیلم برنامه شهر فرنگ ، گفت. “فضای مجازی قطعاً یک منطقه مناسب است ، خصوصاً در این شرایط ویروس کرونا ، که طبق پیش بینی ها ، حداقل 2 یا 3 سال نمایش آن در سینما دشوار خواهد بود.”

تهیه کننده فیلم تاکید کرد. “در این شرایط چاره ای جز رفتن به فضای سایبری نداریم.

کوهیان گفت: “ما باید راه حل هایی برای این مشکل پیدا کنیم ، من فکر می کنم ما در این زمینه از نظر سیاست ، زیرساخت و فناوری هنوز رشد لازم را ندیده ایم.”

او گفت. “بدون شک ، ما می توانیم قوانین به روزتری در مورد این موضوع تدوین کنیم ، اما با همان قوانینی که در حال اجرا است ، نهادهای مسئول تحقیق در مورد جرم قاچاق فیلم باز هستند ، اما واقعیت این است که هیچ اراده ای برای تحقیق وجود ندارد. این جنایت. ”

این فیلمساز افزود. “مقامات باید تصمیم بگیرند که آیا آنها سینما را به عنوان یک تجارت یا یک مسئله مدیریتی در کشور می دانند. وی افزود: “ما هنوز نتوانسته ایم این دیدگاه را كه فرهنگ و هنر مشاغلی مانند سایر مشاغل است ، كنار بگذاریم. مقامات باید از موانع تولید آثار سینمایی جلوگیری كنند.”

“سیستمهای فعلی باید از تجربیات گذشته استفاده کنند و یک برنامه توسعه گسترده داشته باشند. کوهیا گفت: “رویدادهای اخیر نشان داده است که فضای آنلاین مجازی نمایش آنلاین مشاغل و تجارت سودآور است و حتی می تواند به کمبود بازیکنان منجر شود.”

محمدرضا لطفی کارگردان فیلم نیز گفت. سینما به فضای مجازی احتیاج دارد اما نتوانسته است به سینمای ایران کمک کند. »

وی همچنین قاچاق را یکی از مشکلات فیلم سازی آنلاین دانست.

لطفی گفت. “تا زمانی که مقامات فرهنگی فضای مجازی را به رسمیت نشناسند ، انگیزه ای برای جلوگیری از قاچاق فیلم وجود نخواهد داشت.”

کارگردان فیلم گفت. “ما باید درباره وظیفه خود تصمیم بگیریم ، باور کنیم که فضای مجازی در کنار سالن است ، آیا آن را تکمیل می کند ، یا اینکه آن را به عنوان یک رقیب مقابل سالن در نظر می گیریم؟”


[ بازدید : 182 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 11 ارديبهشت 1400 ] [ 8:06 ] [ Fantastic team ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]