اخبار و اطلاعات جامع سینما

به خبرنامه به روز و تخصصی سینما خوش آمدید

عکس نوشته خاص


سلام عکسهای خیلی غمگین نزاریدبرماکه خیری ازعشق ندیدم دیدنشون سخته
بعضیا هستن که تمام عمرشون رو سعی میکنن که رابطشون رو با یه آدم اشتباه درست کنن
تعبیر خواب اژدها
کــه هَــرکُدامَـــش را کــه میخواهنـد بردارنـــد تیــــز کننـــد تیــــغ کننـــدو بزننـــد
فواید نگاه داشتن سنگ فیروزه (همه چیز درباره سنگ فیروزه)
گفتگوی خواندنی با فرزاد فرزین خواننده محبوب بیوگرافی سینا شعبانخانی و همسرش + تصاویر سینا شعبانخانی لیست آهنگ ها و اینستاگرام
عکس نوشته اسم عکس نوشته عکس پروفایل دخترانه برای تبریک تولد اسم امین ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۲
عکس برای پروفایل عاشقانه
عکس پروفایل خاص تولدت مبارک عکس پروفایل همسرم + اس ام اس تبریک تولد
بیوگرافی هوتن شکیبا و خانمش
رکورد گینس بزرگترین کلاه گینس جهان
ﺟﻮﺭﯼ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﺣﺲ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﻭﺩ
صفحه اصلی اس عکس پروفایل دخترانه ام اس و عکس نوشته دانلود عکس تعبیر خواب عکس نوشته اسم مطالب انگلیسی با ترجمه عکس پروفایل فارسی تــــــــوپ تـــــــــاپ عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب,سلامت صفحه اصلی پاسخ به سوالات خصوصی سوالات متداول دانلود عکس » دانلود جدیدترین تصاویر و کلیپ ها

دانستنی های جالب در مورد بدن عکس پروفایل دخترانه انسان


[ بازدید : 165 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 23 آذر 1398 ] [ 2:01 ] [ Fantastic team ]

[ ]

دانلود زیرنویس فارسی


حتما برای شما هم پیش آمده است که پس از دانلود یک فیلم یا سریال هیجان انگیز، زمان تماشای آن متوجه می شوید که زیر نویس ها با تصاویر هماهنگ نیستند و از آن بدتر دیالوگ ها ناقص ترجمه شده اند. خب مسلم است که چیز زیادی متوجه نمی شوید و نه ترجمه ی دیالوگ ها را می توانید بخوانید و نه تصویر را دنبال می کنید. در آخر هم کلافه می شوید و در لپ تاپ را می بندید!


دانلود زیرنویس سریال


سایت های زیادی در زمینه ی دانلود زیرنویس سریال فعالیت می کنند. اما مهم است که، سایتی که زیرنویس را از آن دانلود می کنیم معتبر باشد و یک زیرنویس سریال با کیفیت را به ما ارائه دهد. زیرنویس هایی که موقع پخش تیتراژ سریال، هنوز می روند و می آیند کیفیت تماشای بیننده را پایین می آورند. افراد فیلم باز همیشه به دنبال زیرنویس های با کیفیت هستند و به سراغ سایت های دانلود زیرنویس حرفه ای هم می روند. من هم مثل شما، همیشه به دنبال سایتی می گشتم که زیرنویس های خوبی را دانلود کنم.


[ بازدید : 190 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ دوشنبه 11 آذر 1398 ] [ 1:09 ] [ Fantastic team ]

[ ]

«چرنوبیل» با انتخاب کاربران IMDB، بهترین سریال تاریخ شد




مینی ‌سریال «چرنوبیل» که از شبکه اچ‌بی‌او روی آنتن رفت موفق شد تا عنوان بهترین سریال تاریخی را از سوی کاربران سایت سینمایی IMDB کسب کند.

«چرنوبیل» سریالی که درباره بد ترین فاجعه هسته ‌ای تاریخ ساخته شده جایگاه نخست را در رده ‌بندی بهترین سریال‌های تلویزیونی در سایت آی ‌ام ‌دی ‌بی کسب کرد.

این مینی سریال سه روز بعد از پخش آخرین قسمتش این جایگاه را به دست آورد .

آخرین قسمت از این سریال ۵ قسمتی یکشنبه سوم ژوئن در شبکه اچ‌بی‌او روی آنتن رفت.



موضوعات: اخبار سینمای جهان,
برچسب ها: «چرنوبیل» , سریال برکینگ بد , سیاره زمین ۲ , شبکه اچ‌بی‌او , کریگ مازین ,
[ بازدید : 210 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ دوشنبه 11 آذر 1398 ] [ 1:05 ] [ Fantastic team ]

[ ]

سه هنرمند قدیمی در یک قاب؛ رابرت دنیرو با مورگان فریمن و تامی لی جونز در «مسیر بازگشت»



رابرت دنیرو، مورگان فریمن و تامی لی جونز سه بازیگر مشهور سینما با هم در یک فیلم کمدی اکشن همراه می‌شوند.

به نقل از ددلاین، اسطوره‌های سینما رابرت دنیرو، تامی لی جونز و مورگان فریمن در یک کمدی اکشن به نام «مسیر بازگشت» به کارگردانی جورج گالو جلوی دوربین می‌روند.

در این فیلم رابرت دنیرو نقش شخصیت مکس باربر را بازی می‌کند، مردی که مقروض یک رئیس گروه خلافکاری با نقش‌آفرینی فریمن است و با استفاده از دوک مونتانا (با بازی جونز) بازیگر و کابوی افسرده و به آخر خط رسیده در یک فیلم وسترن بد با هدف کشتن او طی نخستین روزهای فیلمبرداری می‌خواهد یک حربه کلاهبرداری بیمه‌ای درست کند. دوک به نحوی در این نقش می‌درخشد، اشتباه‌های گذشته‌اش را جبران می‌کند و مکس و دیگران را هم در سفر خود همراه می‌کند.




موضوعات: اخبار سینمای جهان,
برچسب ها: تامی لی جونز , رابرت دنیرو , مورگان فریمن ,
[ بازدید : 204 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ دوشنبه 11 آذر 1398 ] [ 0:56 ] [ Fantastic team ]

[ ]

راسل کرو بازیگر سرشناس نیوزیلندی؛ در «قاطی کرده» ایفای نقش می کند



برنده جایزه اسکار در یک تریلر روان‌شناختی بازی می‌کند.

به نقل از درپ، فیلم «قاطی کرده» یا «Unhinged» به کارگردانی دریک بورت سازنده «رویاپرداز آمریکایی» بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم کارل الس‌ورث نویسنده «چشم قرمز» و با بازی راسل کرو ساخته می‌شود.

کمپانی سازنده فیلم که «سولستیس استودیوز» است و با این فیلم نخستین فیلم بلندش را تولید می‌کند قصد دارد در فصل سوم سال ۲۰۲۰ این فیلم را به سینماها ببرد.

امتیاز پخش فیلم نیز در جشنواره کن و در هفته آینده عرضه می‌شود.

فیلم داستان یک سانحه رانندگی معمولی و هر روزی را به هولناک‌ترین سرانجامش می‌رساند. این فیلم داستان مادری را تعریف می‌کند که در ترافیک کمی بیش از حد در زمان اشتباه و برای مردی اشتباه (با بازی کرو) بوق می‌زند. در ادامه آن مرد کارهایی غیرقابل تصور با این زن و تمام افرادی که می‌شناسد انجام می‌دهد تا کارش را تلافی کند.



موضوعات: اخبار سینمای جهان,
برچسب ها: جشنواره کن , دریک بورت , راسل کرو , رویاپرداز آمریکایی ,
[ بازدید : 173 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ دوشنبه 11 آذر 1398 ] [ 0:53 ] [ Fantastic team ]

[ ]

برنامه‌های اورجینال، زمان شروع به کار و هزینه اشتراک شبکه HBO Max مشخص شد


به ‌تازگی وارنرمدیا اطلاعات جدیدی از سرویس استریم HBO Max را از جمله ماه شروع به کار، هزینه اشتراک و برنامه‌های اورجینال را به اشتراک گذاشته است.

ماه تیر امسال بود که شرکت وارنرمدیا سرانجام اعلام کرد که HBO Max نام سرویس استریم این شرکت برای رقابت با شبکه نتفلیکس است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این سرویس استریم تازه تأسیس منتشر شده است. شب گذشته وارنرمدیا تایید کرد که شبکه HBO Max قرار است از ماه می ۲۰۲۰ (اردیبهشت یا خرداد ۱۳۹۹) آغاز به‌کار کند. در این سریال استریم قرار است شاهد برنامه‌های شبکه HBO ، برادران وارنر، شبکهTNT ، شبکه TBS و غیره باشیم. همچنین اعلام شد که هزینه اشتراک ماهیانه شبکه HBO Max قرار است ۱۴.۹۹ دلار باشد که این هزینه تنها یک دلار کمتر از نسخه پرمیوم اشتراک نتفلیکس است. باب گرینبلات، مدیرعامل وارنرمدیا گفت که HBO Max قرار است میزبان برنامه‌های HBO و برنامه‌های اورجینال باشد و همچنین آن‌ها با بد ربات و جی جی آبرامز قراردادی چند جانبه برای ساخت فیلم و سریال امضا کرده‌اند.



موضوعات: اخبار سینمای جهان,
برچسب ها: HBO , DC Comics , FRIENDS , Warner Bros Pictures , DC Entertainment , HBO Max ,
[ بازدید : 204 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ دوشنبه 11 آذر 1398 ] [ 0:39 ] [ Fantastic team ]

[ ]

الهام غفوری از پخش سریال خواب زده می گوید



الهام غفوری، تهیه‌کننده سریال «خواب زده» اخیرا از وضعیت پخش این سریال شبکه نمایش خانگی صحبت کرده است.

سریال خواب زده حاصل همکاری جدید سیروس مقدم و الهام غفوری به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده است. «خواب زده» برای شبکه نمایش خانگی تولید شده است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، الهام غفوری اخیرا از وضعیت پخش این مجموعه صحبت کرده است. صحبت‌های غفوری از پخش سریال در یک اپلیکیشن پیش از پخش در شبکه نمایش خانگی خبر می‌دهند. الهام غفوری در باب وضعیت پخش سریال «خواب زده» به شرح زیر سخن گفت:

« نسخه وی او دی سریال از چهارشنبه این هفته در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. ما فعلا مجوزهای لازم را برای پخش در یک اپلیکیشن دریافت کرده‌ایم و نحوه پخش آن در شبکه نمایش خانگی نیز در زمان مناسب ‌تری اعلام می‌شود.»



موضوعات: اخبار سینمای ایران,
برچسب ها: فیلم خواب زده ,
[ بازدید : 190 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ دوشنبه 11 آذر 1398 ] [ 0:35 ] [ Fantastic team ]

[ ]

بیوگرافی آنا دِ آرماس (Ana de Armas)



آنا سلیا دِ آرماس کاسو (Ana Celia de Armas Caso) «زادهٔ ۳۰ آوریل ۱۹۸۸ در هاوانا، کوبا»، یک بازیگر کوبایی است. او هم‌ اکنون در لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کند. آنا د آرماس هنرپیشه اهل کوبا-اسپانیا است که در ۳۰ آوریل ۱۹۸۸ در شهر سانتا کروز کشور کوبا متولد و در تگزاس بزرگ شده ‌است. او دارای دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خودش است. آنا در ۱۴ سالگی، برای ورود به مدرسه ملی هنر در کوبا انتخاب شد. وی در رشته تئاتر فارغ‌ التحصیل شده و از سن ۱۶ سالگی شروع به بازیگری کرده‌است. این بازیگر زن در سال ۲۰۱۴ از مادرید به لس آنجلس نقل مکان کرد و در آنجا با کارگردانانی مانند جاناتان کوبوویز، تاد فلیپس، الی راث و با بازیگرانی همچونرابرت دنیرو، کیانو ریوز، ادگار رامیرز، جونا هیل، مایلز تلر و اسکات ایستوود و رایان گاسلینگ همکاری کرده‌است. اولین فیلم او گل رز از فرانسه بود، که در کنار الکس گونزالس، در سن ۱۶ سالگی ایفای نقش کرد و بعد از آن در فیلم‌هایی نظیر مادریگال (۲۰۰۷) به کارگردانی فرناندو پرز و در فیلم بهشت گمشده (۲۰۰۷) به کارگردانی اپرا ساچ ایفای نقش کرده‌است.



موضوعات: بیوگرافی,
برچسب ها: مدرسه شبانه روزی , کارولینا , آنا سلیا دِ آرماس کاسو , Ana Celia de Armas Caso ,
[ بازدید : 507 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ دوشنبه 11 آذر 1398 ] [ 0:20 ] [ Fantastic team ]

[ ]

تحلیل و نقد داستان فیلم Shutter Island / (بخش سوم)



روایتی کاملا صادقانه


برای مدتی هم که شده، اصلا تدی را به صورت کامل رها کنید، مشخص است که یک‌جای کار این انسان‌هایی که جزیره را کنترل می‌کنند می‌لنگد. اصولا هر آدمی افتخارات و چیزهای نشان‌دهنده‌ی ارزش کارش را بر دیوار اتاقش نصب می‌کند. در اولین ورود به دفتر دکتر کاولی ما بر روی دیوار چه چیزهایی مشاهده می‌کنیم؟ تصاویری از وحشیانه‌ترین روش‌های شکنجه‌ی انسان‌ها! کاولی مدعی است که قبلا با بیماران روان‌پریش این‌گونه برخورد می‌شده و ما از روش‌های انسانی و درست بهره می‌بریم. سوالم این است که آیا کاولی فقط برای به یاد داشتن همیشگی تاریخ، به صورت ثابت این تصاویر را در برابر چشمانش قرار داده است ؟!

«در تحلیل آثاری چون جزیره‌ی شاتر، هر چه بیشتر دقت کنی، کمتر می‌فهمی»



موضوعات: نقد و بررسی,
برچسب ها: Featured , Shutter Island , analysis ,
[ بازدید : 249 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 10 آذر 1398 ] [ 23:42 ] [ Fantastic team ]

[ ]

تحلیل و نقد داستان فیلم Shutter Island / (بخش دوم)




شخصیت ها


بزرگترین نقطه‌ی قوت این اثر که داستان بی‌اشکال آن را نیز سبب می‌شود بدون شک شخصیت‌های آن هستند. به دلیل تاثیرگذاری تک‌ تک این شخصیت‌ها بر تحلیل ما از این داستان، نگاهی گذرا به برخی از آن‌ها می‌اندازیم.

اندرو لیدیس/ ادوارد دنیلز: شخصیت اصلی و محوری داستان یعنی ادوارد ( تدی) دنیلز که به عنوان مارشال ایالات متحده وارد جزیره‌ی شاتر می‌شود و در واپسین دقایق فیلم شخصیت‌پردازی محکم خود را از دست داده و برای بسیاری تبدیل به اندرو لیدیس می‌شود. دو حالت وجود دارد: یا اندرو لیدیس دیوانه‌ ای است که برای فرار از کارهایش خود را تدی دنیلز نامیده و این داستان‌ها را از خودش در آورده است و یا حق با تدی است و اندرو قاتل بی‌ رحم زن و فرزندان تدی است که هم ‌اکنون یکی از زندانیان حاضر در جزیره‌ی شاتر است. تمام حقایق نفهته در داستان این اثر به شکلی وابسته به این است که آیا اندرو و تدی یک شخص هستند یا دو نفر متفاوت؟ برخلاف مابقی شخصیت‌ها که هویت اصلی آن‌ها کاملا مشخص است تدی و اندرو تا پایان یک علامت سوال برای مخاطب هستند و نمی‌توان تشخیص داد که این دو با هم فرق دارند یا خیر. حقیقت این است که برای یافتن حقیقت در رابطه با این دو شخص و صد البته داستان فیلم، باید جست ‌وجوهایمان را در میان روابط این دو با یکدیگر دنبال کنیم و این‌جا است که پاسخ سوال اصلی را پیدا می‌کنیم.




موضوعات: نقد و بررسی,
برچسب ها: Featured , Shutter Island , analysis ,
[ بازدید : 221 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 10 آذر 1398 ] [ 23:38 ] [ Fantastic team ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]