اخبار و اطلاعات جامع سینما

به خبرنامه به روز و تخصصی سینما خوش آمدید

جای خالی مسجد جمکران در لایحه بودجه


ایران تودی / شن و ماسه معاون برنامه ریزی مسجد کامکاران گفت: به دلیل کمبود بودجه ، پروژه های عمرانی مسجد به کندی پیش می رود و در این راستا نیاز به حمایت دولتی و تخصیص بودجه داریم. مهندس ابوالقاسم هاشمی ، معاون برنامه ریزی مسجد جمکران ، در مصاحبه ای با ایران تودی اظهار …

جای خالی مسجد جمکران در لایحه بودجه https://iranian-today.ir/جای-خالی-مسجد-جمکران-در-لایحه-بودجه/ ایران تودی Thu, 29 Apr 2021 15:18:11 0000 فرهنگ و هنر https://iranian-today.ir/جای-خالی-مسجد-جمکران-در-لایحه-بودجه/ ایران تودی / شن و ماسه معاون برنامه ریزی مسجد کامکاران گفت: به دلیل کمبود بودجه ، پروژه های عمرانی مسجد به کندی پیش می رود و در این راستا نیاز به حمایت دولتی و تخصیص بودجه داریم. مهندس ابوالقاسم هاشمی ، معاون برنامه ریزی مسجد جمکران ، در مصاحبه ای با ایران تودی اظهار …

ایران تودی / شن و ماسه معاون برنامه ریزی مسجد کامکاران گفت: به دلیل کمبود بودجه ، پروژه های عمرانی مسجد به کندی پیش می رود و در این راستا نیاز به حمایت دولتی و تخصیص بودجه داریم.

مهندس ابوالقاسم هاشمی ، معاون برنامه ریزی مسجد جمکران ، در مصاحبه ای با ایران تودی اظهار داشت: “در سال 1992 ، حجت الاسلام والمسلمین رهبر مسجد جمکران و رحیمیان ، انتظارات رهبری را از فضای رهبری ابراز داشتند.

وی ادامه داد: این مسجد باید بینشی داشته باشد که در حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان محقق شود. سند چشم انداز 12 ساله مسجد کریم ، بر اساس این انتظارات ، شعار مولا است. عبادی و مهدوی در جهان.

وی افزود: این بیانیه در هفت منطقه مختلف و سه خانه بیان شده است كه اولی به آن خدمات مورد علاقه گفته می شود و برنامه ریزی ها در تلاش برای تحقق و اجرای این موضوع بوده است.

هاشمیان گفت: در چهار سال دوم میل به تأمین نیازهای معنوی در نظر گرفته شده و انتظارات مخاطبان برآورده شده است.

وی بابیان اینکه خانه سوم محبوب ترین قسمت مسجد است تصریح کرد: این منظره از 14 قسمت تشکیل شده است. برقراری حاکمیت تعالیم اسلامی در محمد پاک ، مسجدی با کلاس جهانی ، بر کسانی که نماز می خوانند ، موحد و آیین های اسلامی را تبلیغ می کنند ؛ مجری الزامات و کتب مقام معظم رهبری و ضامن قوانین انقلاب اسلامی ، دارای پناهگاهی مطلوب و نشانه ای شناخته شده ، مخاطبی فعال ، برای غلبه بر وسوسه های آخرالزمان و تأمین بیشترین امکانات است. خدمات جامع معرفتی و معنوی. – یک رویکرد کشاورزی محور ، با طیف گسترده ای از تحصیلات و مسکن ، الگوی مناسبی را برای حج و تعالیم دینی فراهم می کند ، و به بیش از یک میلیون زائر در هفته خدمات می دهد و تمام اقشار ، اقوام و ملت ها را ملاقات می کند. و ادیان.

وی در ادامه گفت: جامع ترین اشاره به مهدوی بودن ، كه ماندگارترین تصویر و تأثیرگذارترین اندیشه را در حوزه نبوت ارائه می دهد و قرائتهای انحرافی را انكار می كند؛ به توانایی های حوزه های علمیه ، به ویژه حوزه علمیه شن و ماسه اعتماد کنید. این تعامل سازنده و عمیق با بقاع متبرکه و بقاع متبرکه ، به ویژه حرم مطهر حضرت معصومه (س) ، مساجد و مراکز علمی و علمی مهدوی در سطح ملی و فراملی است. با استفاده از زیرساخت های استراتژیک و در حال تکامل ابزار ، فناوری اطلاعات ، ارتباطات و هنر ، دارای منابع انسانی و ساختار فرآیند عملیاتی کارآمد با تمرکز بر بالاترین کیفیت و کمیت خدمات افتخاری است. این نقطه دید دیگری است.

نماینده برنامه ریزی مسجد جمکران با اشاره به اینکه این کارها تأیید و به مسجد گزارش شده است ، گفت: مسجد جمکران با استفاده از پتانسیل نخبگان فکری و فرهنگی در گم یک برنامه ریزی عمیق برای اجرای بیانیه سند چشم انداز انجام داد. برنامه های سالانه بر این اساس تهیه و پس از تصویب مسجد اجرا می شوند.

وی گفت: “بیانیه چشم انداز شامل فرهنگ ، خدمات ، رسانه ، مهندسی عمران ، نشر و تحقیقات ، مدیریت منابع مالی و منابع انسانی و سایر زمینه ها است.” در هر حوزه ، استراتژی ها توضیح داده می شوند و بیان می کنند که برنامه سالانه بر اساس این مناطق است.

وی بابیان اینکه مسجد ظرفیت زیادی دارد خاطرنشان کرد: سالانه بسیاری از آماتورها به مسجد می آیند و اکنون هر ساله بیش از 20 میلیون نمازگزار و زائر به مسجد می آیند که این هدف در سند چشم انداز هر 1 میلیون زائر در هفته هدف قرار گرفته است. و فرصتهایی را برای دستیابی به این هدف فراهم می کند.

هاشمیان با اشاره به اینکه مسجد از نظر نیروی انسانی دارای ظرفیت زیادی خادم افتخاری است و بیشتر کارها توسط خادمان افتخاری انجام می شود ، اظهار داشت: از همه اقشار و سنین مختلف خادم وجود دارد و آنها از مهارت و تجربه خود در این زمینه ها استفاده می کنند . ذینفعان مسجد همچنین می توانند با مراجعه به سایت jamkaran.ir ثبت نام کرده و در مجموعه خدمتکاران قرار بگیرند.

وی بابیان اینکه مسجد جمکران یکی دیگر از برنامه هایی است که توسعه خدمات عمرانی و رفاهی به طور چشمگیری از آن عقب مانده است اظهار داشت: گام هایی برای سند چشم انداز در مورد فعالیت های فرهنگی و سایر موضوعات برداشته شده است. با این وجود ، پروژه های عمرانی و خدماتی به دلیل کمبود بودجه در بخش ساخت و ساز و ایجاد امکانات ناتمام ماندند.

وی تأکید کرد: بار اصلی بودجه بر عهده خیرین ، زائران و نمازگزاران است و ورود تدریجی و مقدار اندکی از این کمک ها به مسجد از طریق نذورات ، کمک ها و هدایا تأمین می شود. در نتیجه ، پروژه های ساختمانی کند و کند می شوند ، تورم و مشکلات اقتصادی باعث افزایش هزینه ها می شود.

هاشمیان گفت: با توجه به انتظارات رهبری و سایر بزرگان در سخنرانی های مسجد و تأکید بر این مجموعه ، مجلس و دولت باید به اینجا نگاه کنند و مهمترین چیزی که اهمیت این مسجد را نشان می دهد مسجد است دستور حاج بن الحسن العسگری (ع) جمانی. “به مردم بگویید بیایند و آن را بگیرند.

هاشمیان در خاتمه گفت: کسانی که می خواهند به مسجد کمک کنند می توانند از سه طریق این کار را انجام دهند: شماره حساب بانک ملت به شماره 15555531355 به نام مسجد کامکران و شماره حساب 1900031318 حیوانات بانک ملت برای سلامتی امام زمان نذر می کنند. . راه دیگر سیستم * 780 * 313 # است.

انتهای پیام


[ بازدید : 194 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 10 ارديبهشت 1400 ] [ 1:07 ] [ Fantastic team ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]